dinsdag 20 juli 2010

Alweer een nieuw stukje op het blog..en veel foto's.

Hier weer een klein stukje dat ik kan tikken tijdens dit warme weer. We willen nog steeds de airco zo min mogelijk gebruiken zodat we zoveel mogelijk aan de warmte kunnen wennen. Valt soms wel tegen, zeker 's nachts is het soms moeilijk in slaap te komen. Nog maar een cognacje en weer terug naar bed en 's middags maar een kleine siësta houden. We komen de warme dagen wel door. En als het even kan nemen we toch wel een frisse duik in het zwembad.


Lucky Luke in het echt.

Hier weer een klein stukje dat ik kan tikken tijdens dit warme weer. We willen nog steeds de airco zo min mogelijk gebruiken zodat we zoveel mogelijk aan de warmte kunnen wennen. Valt soms wel tegen, zeker 's nachts is het soms moeilijk in slaap te komen. Nog maar een cognacje en weer terug naar bed en 's middags maar een kleine siësta houden. We komen de warme dagen wel door. En als het even kan nemen we toch wel een frisse duik in het zwembad.

Niet altijd zon.

Zoals jullie al weten zie ik veel leuke dingen tijdens mijn ochtendwandeling met Bobbi. Deze ochtend was er geen zon te zien, je merkt dan wel dat de luchtvochtigheid dan hoger is en veel benauwder. Ik begin dan zelfs te zweten van het wandelen.

Betty's kunstwerk.

Betty is samen met haar zus Anja naar de plaatselijke pottenbakker geweest om eens te gaan testen hoe dat gaat. Nou dat was hartstikke leuk hoor, ze hebben zich prima vermaakt. En kijk maar eens naar de kunstwerken die eruit zijn gekomen.

Anja's verborgen talent.

Anja wilde eens wat anders dan een kommetje maken en maakte voor onze casa een mooie plaat voor bij de deur te hangen. De foto zal ook nog op de casa website geplaatst worden. Niet meteen gaan kijken wat dat duurt nog even. www.casalasolivas.com Het uiteindelijke resultaat volgt spoedig.

Betty als pottenbakster.
Betty vond dit zeer leuk en ontspannend om te doen en wil de volgende keer meegaan als Silvia & Kitty of Jacky & Jolanda willen gaan. Als ze dat willen tenminste, maar dat zijn wel de mensen die dit wel leuk zullen vinden. De creabea's die we kunnen.

Casa las Olivas by night.
Blijft een mooi gezicht in de avond als alle lichten aan zijn.

Plantjes ??
Heb weer eens iets geplant en weet niet wat het is, weet iemand het, laat het dan even weten. Ik gooi maar wat in een pot en zie wel wat eruit komt. Deze zagen er best leuk uit. helaas zijn ze nu uitgebloeid.
Partytime .......:-)
We hebben een klein feestje gehouden op Betty's verjaardag. Was zeer gezellig en natuurlijk de BBQ en een paar bierkes....... burps...hik.
Onkruid.
Dit zag ik weer ergens langs de weg tijdens mijn ochtendwandeling.
Nieuwe foto's en gezever van mij volgt snel.

1 opmerking:

Patries zei

Hola Frank en Betty,

Leuk weer een update van jullie leventje en het was ook superleuk Betty deze week weer eens gesproken te hebben bij de Dutch Diva's!

Wat betreft de planten, ik denk dat het alliums zijn (sieruien), die worden meestal als bol geplant.

Cariños,
P&P