zondag 17 augustus 2008

Minder goed nieuws.

Zoals jullie al gemerkt hebben en sommige van jullie weten het al. Maar wij hebben al geruime tijd ons blog niet bijgewerkt omdat de vader van Frank ziek was. Omdat hij toch wel de grote drijfveer was en ons steeds aanmoedigde om door te zetten om toch naar Spanje te verhuizen was het voor ons moeilijk om positief te praten over een aanstaand vertrek. Ook al wist wij met z'n allen dat dat eens zou komen. Omdat bij hem de ziekte van kanker was geconstateerd deed hij al het mogelijke om toch nog eens naar Spanje te komen als wij daar zouden wonen. Hiervoor was hij al begonnen met een zware chemo kuur, maar helaas is hier een zware herseninfarct overheen gekomen. Alhoewel ons vertrek/verhuizing al gepland stond hebben we dat toch maar door laten gaan omdat we wisten dat het ook zijn wens zou zijn dat wij daar zouden gaan wonen. Helaas moesten we naar 10 dagen al weer terug naar Nederland omdat het niet zo goed met hem ging. Ben ook heel blij dat wij nog de laatste dagen bij hem zijn geweest.

Helaas is hij woensdag 6 augustus is overleden.

Jammer dat hij het in Spanje niet meer heeft mee kunnen maken.

Dus mensen die ook nog eens willen emigreren, houdt er rekening mee dat er iets kan gebeuren in het thuisfront waardoor alle gedachten en bedoelingen door elkaar worden geschud. En dit ook in het financiële plaatje opnemen voor een terugvlucht e.d. want je zou toch maar eens niet kunnen terugvliegen.
Met tranen in mijn ogen neem ik afscheid van deze update en hoop dat de volgend weer vlug zal komen dat deze een stuk vrolijker zal zijn.



Tot Snel

1 opmerking:

ALoys zei

Hallo Frank en Bettie,
Laat ik eerst beginnen met jullie te condoleren met het verlies van jullie vader/schoonvader. Ik lees het bericht nu pas en schrik er toch nog van. Het is toch nog snel gegaan. Ik baal ervan dat ik de blog niet eerder heb gelezen dan had ik bij de dienst aanwezig kunnen zijn. Ik zal jullie vader altijd herinneren als die rustige man die met weinig woorden door zijn gezichtsuitdrukking genoeg zei. Als ik hem ontmoette meestal in de bakkerij dat was ie altijd vriendelijk en nam ie even de tijd voor een praatje, niet te lang want het werk wachtte. Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd ook namens Ine en de kinderen.
Ik vind het dan toch ook weer een dubbel gevoel om tegelijkertijd heel erg blij voor jullie te zijn met het uitkomen van de droom. Geweldig hoor!! Jullie hebben het verdiend door jullie vastberadenheid en doorzettingsvermogen hebben jullie het toch maar geflikt. Wij gaan meteen sparen om zo snel mogelijk een keer over te komen. We willen dit met onze eigen ogen komen bekijken en genieten van een vakantie met em door jullie.

Hopenlijk tot gauw en heel veel succes alvast.
XXX Aloys, Ine en de kinderen.